Thursday, October 20, 2011

alhamdulillah

alhamdulillah dan syukur kepada mu YA ALLAH .. tepat pukul 10 pagi sabtu 15hb oktober 2011 di masjid puchong perdana, putera sulungku aliff firdaus, 26 telah selamat dinikahkan dengan buah hatinya khairunnadiah kamaruzzaman, 26 dengan sekali lafaz dan mas kahwin sebanyak rm300 ..

pihak kami telah membawa 7 dulang hantaran yang terdiri dari sirih junjung, cincin dan wang hantaran, IPad & persalinan kain, kek berbentuk sangkar burung, beg & kasut serta perfume & toileteries. pihak perempuan telah membalas dengan 9 dulang termasuk tepak sirih, quran, kek yang berbentuk topi, baju kemeja, PS3, jam & cincin, toileteries, shades. we'd chosen shades of gold and off white as our theme and the bride had chosen purple/lilac as theirs ..

majlis telah berjalan dengan lancar dan sempurna, pihak perempuan telah menghidangkan nasi lemak dan mee hoon goreng di samping kuih muih di perkarangan masjid. we'd left the mosque around 12 noon heading to the transit house, a semi-d in precint 11, putrajaya for the nite's wedding reception ..

around 3pm saturday, heavy rain and wind started blowing and hani really pray that the night's function is not jeopardized ...


No comments:

Post a Comment