Friday, January 14, 2011

akad nikah











majlis akad nikah antara muhamad najmi yahya dan aamal farhain zakaria telah diadakan pada hari jumaat 17hb disember pukul 3 petang di pondok kami. dengan hanya sekali lafaz, aamal telah sah menjadi isteri najmi dan sepanjang majlis pernikahan, hujan rahmat telah turun dengan lebatnya ..

pihak lelaki telah membawa 7 dulang hantaran dan pihak kami telah membalas dengan 9 dulang hantaran. hantaran dari pihak lelaki in lilac and silver termasuk mas kahwin sebanyak rm3 ribu, wang hantaran dalam bentuk cek, seutas rantai dan loket, seutas gelang dan cincin di samping jam tangan, beg, kasut, shades, perfumes, quran, chocolates dan sirih junjung. pihak kami telah menggunakan red dipped roses sebagai bunga didulang hantaran dan ianya terdiri dari sirih, cincin, jam, pen, jerseys, wallet dan belt, perfumes, cake dan terjemahan alquran ..

setelah majlis akad nikah, tetamu telah diraikan dengan western food seperti kambing bakar, chicken wings and drumsticks, mushroom soup, garlic bread, spaghetti, corn dan macam2 lagi ..

No comments:

Post a Comment